Вівторок, 24 Листопада 2020
ОСТАННІ НОВИНИ:
Більшість батьків та вчителів підтримують статеве виховання в школі – дослідження
Часникове намисто від грипу: в одному із дитсадків дітей змусили носити “амулет” проти захворювань
Вчителі ходять на роботу з температурою: керівниця департаменту освіти закликає не вдаватися до таких кроків
Школи не є головним фактором передачі коронавірусу, – ЮНІСЕФ
Закривати не можна ризикувати: як працюють школи світу в другу хвилю COVID-19
Байдужість чи шок? Вчительку звинуватили, що не викликала швидку для хлопчика, який зламав ногу
Як зробити лепбук власноруч: легкий та сучасний засіб засвоєння знань в пізнавально-ігровій формі
Українські вчителі мають де дізнатися про використання цифрових пристроїв для навчання — PISA
Шкільні підручники без помилок: у ВР зареєстрували законопроєкт про якість навчальної літератури
Проти дистанційного навчання: в Італії школярка розпочала сидячий протест

Інтеграція шкільних предметів не порушить прав вчителів, – МОН

Опубліковано:

Можливість ухвалення школами рішень про вибір предметів або інтегрованих курсів, що передбачена новим Держстандартом базової середньої освіти, не призведе до втрати навчального навантаження або звільнення вчителів.

Про це йдеться у роз’ясненнях Міністерства освіти і науки, що стосуються впровадження нового Держстандарту базової освіти.

У Міносвіти зазначають, що базовий навчальний план, який є частиною Держстандарту, визначає рекомендовану, мінімальну та максимальну кількість навчальних годин за кожною з освітніх галузей.

«Рекомендована кількість годин не утискає жоден із предметів, які були частиною попереднього стандарту. Відповідно до рекомендованої кількості годин, жоден вчитель не втратить навантаження й заробітну плату. Освітню програму закладу освіти ухвалює педагогічна рада, яка зважатиме на те, які вчителі працюють у школі та яким чином можна розподілити навчальні години між ними», – зазначають у МОН.

Також у відомстві звертають увагу на те, що якщо вчительська спільнота школи обере варіант інтеграції, до прикладу, української і зарубіжної літератури або історії України та всесвітньої історії, то кількість годин з кожного із цих предметів не зменшиться, а може навіть і збільшуватись за рахунок перерозподілу годин між галузями.

Читайте також:  Регіони «червоного» та «помаранчевого» рівня COVID-19

Окрім того, кожна освітня галузь описана в стандарті через обов’язкові результати навчання, а також для кожної з них визначено компетентнісний потенціал.

«Галузь може викладатись як окремий предмет, як кілька предметів, або ж окремі аспекти кількох галузей можуть бути об’єднані в інтегрований курс. Як окремі предмети, так і інтегровані курси в сукупності мають охопити всі обов’язкові результати навчання», – повідомляють в освітньому відомстві.

Водночас у Міністерстві освіти підкреслюють, що інтеграція шкільних предметів не є обов’язковою.

«Рішення про вибір предметів або інтегрованих курсів приймає заклад освіти, зважаючи на кадровий потенціал школи. Рекомендована кількість навчальних годин, передбачена стандартом для кожної з освітніх галузей, не утискає жоден із предметів, тож його втілення не призведе до звільнення вчителів», – наголосили у Міністерстві освіти і науки.

Як відомо, 30 вересня Кабінет Міністрів ухвалив новий Державний стандарт базової середньої освіти. Документ створює умови для продовження реформи «Нова українська школа» у 5-9-х класах.

Джерело.

Поділитися

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Новини освітикабмін, МОН, середня освіта, школи